Tuesday, January 11, 2011

ADAM & HAWA MIL

ADAM & HAWA MIL

Produk Pelangsingan Terbaru Dari White Pearl.
Satu kotak ada 30 sachet@26gram


Ramuan/Ingredients.
Susu Rendah Lemak,serbuk Kacang Soya,Beras Perang,sebuk Fabuless (lemak minyak sawit-salutanminyak oat),Whey Manis,Fruktosa,Psyilium Husk,Spirulina,Kolagen Marin,sebuk Ekstrak Biji Anggur,sebuk Ekstrak Teh Hijau dan Serbuk Ekstrak mengkudu.
Cadangan Hidangan
Ambil satu sachet ADAM&HAWA MIL tuang kedalam 180ml air suam (60c – 80c) dan kacau.
Digalakkan mengambil 2 sachet sehari,1 jam sebelum makan pada waktu pagi dan malam.
Price: MYR239.00

  • Suziemah Zie officemate dh mnum Adam & Hawa, dlm ms 12hr dh turun 5kg...WOW so suprise...x caya cubala sndr hehe....
    Monday at 11:49am ·

  • End Decant Suziemah Zie namanya c rosnani hahhaa.....
    Monday at 11:54am ·

  • Rosnani Nanie Memang fantastic la..happy da turun 5kg dlm 12hr..
    Monday at 12:02pm · · 1
sebelum dan selepas menggunakan beauty umaira..tym ni adam dan hawa x ada lg.. :)


  • Zalita Awang likes this.

    • Eila Daniel salam....itu kalu nak kurus cam sy nk tambah kan saiz badan ptt x makan....
      Yesterday at 12:18pm ·

    • Zeti Juyanti Rosli dia bg maintain badan..so klu nak tmbhkan berat badan pun sesuai minum..
      Yesterday at 12:20pm ·

    • Eila Daniel kalu muka berjerawat atau parut2 jerawat ada kesan x?sbb sy baca kulit berjeragat jer....
      Yesterday at 12:22pm ·

    • Zeti Juyanti Rosli yup..sgtt bagus..dulu muka sy sgt truk dan berjerawat..skrg ni dah ok..kulit nmpk leh tegang dan glowing..
      Yesterday at 12:24pm ·

    • Eila Daniel owhhh...sy punya kakak pun kulit berjeragat ada nampak kesan ketara jgk....lama x kesan die kalu utk parut?
      Yesterday at 12:25pm ·

    • Zeti Juyanti Rosli kadang2 benda tu kita x berapa perasan..tp member2 yg tegur..mybe dalam 3bulan mcm tu nmpk la kesan muka kita lebh berseri dan cantik..INSYAALLAH
      Yesterday at 12:28pm ·

    • Eila Daniel owhhhkk...dah mkn berapa kotak?
      Yesterday at 12:30pm ·

    • Zeti Juyanti Rosli alhamdulillah 7kotak dah..
      Yesterday at 12:31pm ·


2 comments:

  1. adakah mslh mulut berbau dpt dipulihkan dgn produk ini?

    ReplyDelete
  2. ibu yang menyusu bole mnum x produk umaira?

    ReplyDelete